:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Sunday, 20 November 2011

~miss sape?

aloooo~ i miss u !!
haha..kau miss sape?
hephmm~..adelaaa~
aku miss family aku~
rindu dorang laa~..kat sini aku sorang2 je~
nak g umah mak2 sdare segan..
maklumlaa~ aku tak suka menyusahkan mereka~ngee



satu lagi aku miss dia~
haa~ sape2???
ade aku kesah?
ok aku miss budak name muhamad khairi..
sobss sobss~~ dah..takna pikir lg
aku harap ade jodoh lagi dgn dy
tapi sebenarnya aku tak tahu macam mane nak lari dari hidup dy
n dgr ape yg akak dy mahukan..
:-(

dah2~ nurul..aku tahu kau sedih sangat..
tapi nape kau hepi2 je jwb dy kol??
erm..persoalan tu tuhan je tahu..
aku hepi..sangat2..aku suka dy kol(bufday bonus punye pasal)
tapi bile ak sendirian pikir je nasib kami aku ase sedih..
sape je blh tolong ak?

sampai bile2 ak taley lupe ape yg berlaku ni~

eh2~ ape ni..kau ni dah lari topik nih~citelaa miss sape lagi
ok fine~ kite balik pade topik miss~
haa~ aku ade cite ni..
aku teringat gak kt someone yg dulu penah
jugak aku stalk ! tapi sekarang..sikalang..or now aku hate dy sangat2~
huh..aty ni sakit bile tahu dia tak baik..
erm manusia..lebih baik jadi hater dari stalker~

ngee~

aku rindu kawan2 sekolah ak..haha
sekolah tyme upsr dulu..(result yg baik 3A2B)
ngee~
pmr taa laar best sangat~(result yg teruk STRAIGH A)haha
sebab mase tu dah besar~
sebut pasal sekolah rendah ni,yg menengah tu sekolah tinggi..u pulak skolah ape???
wateva lah
aku teringatla bestfren2 dulu
si farzana,kakyu,mekja,faten,sofea n aku lupaa !!!
adoi~ banyak sangat gomo budu nye~ tu yg lupa tu..
ok continue yg tadi~ aku dah jumpe mereka semua..
alhamdulillah dunia ni kecik sgt~
kadang2 pesbuk ni menyusahkan.
tp  kadang2 ea juga amat berguna..hehe

tapi aku dah terlepas 1st REUNION kami..;-(
sedih lagi..
urm..sampai bile kau nak bagi kami bace cite sedih2 ni nurul..alahaii~
kau ni pun..

haha...ok nevermind~
aku sebenarnya tak kesah sangat kalu hidup aku ceni..
ala, kisah aku kdg2 cam FAIRY TALE~
tu yg kejap hepi kejap sedih tu..
marah pun tak sangat..
tu maknenye aku ni baik jugak laa

chewwwaahh~ banyak laa kau klentong orang kn nurul..
baik tu ustazah laa..

kau per hal??
nak tgok ak ustazah pun boley~~

 ciss ! gambar boley laa..

chumeyl pew??
haha..perasan je lebeyhh~ balik kg tanam jagong la wei..
haha..
ok STOP ! ENOUGH !
jangan taip lagi..g tido nuh ~~
(~~.) k 9te semua............<3....<3.----<3----><3

Friday, 18 November 2011

huh~ Lega


after one one..hehe
sat g ade midtem lak..adoy
tention weh..
muEt tadi pun ntah pape aku jawab..
ngee~~
buat cam skolah bapak ak lak..
haha..

alamakk!
lupe presentation blum lg
adoy~ banyak sangat laa keje ni..
ni malas nak masok unibasiti nihh~
ngee~
nak skolah tadika je..hehe..dapatla maen  BARBIE doll..
aww~ chomey gler tyme kcik2 dulu maen anak patung..
hmm bile da besar
ce teka maen ape??
opss dun noty2 nurul...sesungguhnya yang kat atas tu see u..
haha..tadelaa..
besar2 maen bloging laa
tade bende nk maen..

ok terlalu jauh ak becerita ni..
back to the tittle HUH LEGA~
aku nak cite ckit ni..
tadi aku mUet~
muka pucat giler~
huhu stalker n hater ak mesty nak tau kan nape..

sebenarnya aku tertinggal ic..
kawan ak..si aina juga dkenali as sab punye kawan wani punye fren..
ahh ikotlaa ape2 pun..
dy cakap kalau tade ic taa dapat amek muet..
gullppp~ tertelan air liur aku
ktaappppktapp gg aku..
takot nih~
hephmm ak pun cube la panggil pngawas..
gtaw pe sume~
fuhhh~ lega dy cakap ak boley amek...
haa~ dengan senang hatynye aku pun jawablah mUET

the end my story~

eh2~ camtu je abis??
biasalaa..modal ta cukup...
papaaaaaaaiiiii~

123 ok fine ~

awak, saya tak laen laa..saya betul sayang awak
cuma saya kene hati2 kawan dengan awak..
saya takut family awak cakap bukan2 lagi pasal saya..
saya tahu ramai tak suka kita bersama.
ade yang cakap saya wat macam2 kat awak

dowang sebenarnya tak tahu kan?
saya dengan awak bukan maen2
apelaa nasib saya kan kene tentang ceni..
sedihnye...

sampai bila kita nak jauh ni awak?
saya takut la awak.
saya takut nanty kita jadi lain.
saya sayang awak k..jangan la risau..walaupun kita akan jadi KAWAN
cam ape yg dorang mahukan~

Thursday, 17 November 2011

~bufday bonus~

untungla ery dapat bufday bonus..haha..
taa tdo malam ak..
ceteka kitowang bincang sal pe??
ofkoslaa tentang ape yg daa berlaku since 5 years ago tu..huhu
kadang2 ase cam tana lepas je dy..tapi..
Tuhan je yang tahu keje terpaksa ni..
Ya Allah ..kuatkan lah semangat ak..


dushh~ awat cite sedih2 ni..ta mo sedih2~~
ok malam tu an ak suh dy nyanyi..hehe
tau dy nyanyi ape??
"Bila Izrail Datang Memanggil..."
haha..kelakar tol laa..mentang2laa da insaf..
tu la ery nak knl gak~ ngekkk


ok..malam tu kan dia tanya aku nak ape t dia balik ni~ hehe
tapi aku ta na mnyusahkan dy..aku diam je..aku tahu aku tak patut mintak ape2 pun.
tup2~ dy pun cakap sesuatu yg ak nak sangat..
knapa dy boley teka??
ni la aura kami..
ape yg ak nak dia tahu..n apa yang dy nak ofkos ak lebih tahu..haha...


ok.dah..tak nak cite panjang2..private doe~huhu
ok t ade shuka dhuka aku update lg..daa~

Wednesday, 16 November 2011

~cintaku padamu~

‎-.▀██▀
──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)...
─▄██▄▄█─(▒)(▒)..
───.───▄███▄...
───.──███─███─(▒)(▒)
───.──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
───.────███───(▒)(▒)
───.─────── ▀██─██▀
───.──────── ██─██─(▒)(▒)
───.──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
───.──────────▀───(▒)(▒)
───.────────────██▀▀▀█
───.──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒)
───.─(▒)(♥)(▒)─────██▀█─(▒)(♥)(▒)
───.──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒)

_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ ?
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)?
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.::::


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ ?
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)?
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.::::

Masihkah berharga disisi-Mu airmata seorang hamba yang berlumur dosa?
Adakah tempat bagi hamba untuk dapatkan rahmat-Mu Yang Maha Pemurah.
Adakah Engkau masih mau menerima hamba yang berulang-ulang berbuat salah.
Bagai seekor anak ayam yang tersesat dalam rimba raya tak tahu harus melangkah.

Masihkah disisi-Mu ada tempatku untuk kembali untuk perbaiki semua kesalahan?
Masih cukup berhargakah semua istighfar yang terlantun dalam tangis perlahan.
Masihkah tersisa dalam kelamnya hati tempat tebarkan benih-benih kebaikan.
Sebagai budak yang membangkan namun ingin kembali pada Sang tuan.

Betapa malu menyebut kata itu dalam amal yang berbalut dusta?
Telah berulang sudah kata-kata taubat ini bersimbah airmata.
Namun betapa berat untuk satunya perbuatan dan kata.
Agar diri ini mendapat curahan kasih sayang dan cinta.

Betapa ingin jiwa ini hidup dalam cahaya kebenaran.
Setiap detik hidup ini senantiasa dalam keimanan.
Ikhlas dalam redha-Mu jua yang diharapkan.
Sebagaimana fitrah dalam jiwa ini dambakan.

Dalam kesendirian kesadaran sering muncul.
Bayangkan berat siksa kala pinta tak terkabul.
Betapa sengsaranya kelak dosa-dosa harus dipikul.
Dan bengisnya para malaikat-Mu yang akan memukul.

Dalam sendiri teringat mereka yang terbaring dikubur sunyi.
Tanpa seorang pembela jalani panjang dan beratnya hari-hari.
Tubuh tersayat luka-luka yang dalam dihantam sayatan cemeti.
Tiada kekuatan apapun yang diandalkan kecuali amal dalam hidup ini.

Masihkan bermakna airmata ratapi kesalahan berulang yang dilakukan.
Masihkah Engkau akan menerima rengekan doa dengan ratapan.
Masihkah ampunan untuk para pendosa ini Engkau sediakan.
Agar sebelum raga berpisah nyawa masih ada harapan.

pada-Mu jua hamba pintakan ampunan.
Pada-Mu jua hamba bermohon perlindungan.
Agar Engkau ampuni dosa seluas lautan.
Di saat kelak nyawa tiada lagi dibadan.

Redha-Mu jua yang hamba harapkan:::

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ ?
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)?
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.

Tuesday, 15 November 2011

serabut

nape awak susah sangat nak faham perasaan saya?
saya terasa aty dengan awak tau tak..
awak ni ! desak sangat ke saya nak ptuskan hubungan ni?
kalau dah tak de aty kat saya cakap jela !
jangan maenkan perasaan saya. !!
saya sakit sangat dengan awak. 
awk tak tahu nak faham saya.
ke awak nak hilang saya baru awak nak menyesal?
nak cari salah sendiri?
saya sabar tau tak..
awak kapel 5 tahun sape je yang boleh sabar dengan orang yang takde perasaan kat awak tu?
saya je bodoh sebab masih tahan dengan awak..mang sy stupid sangat2 la..
ahhhhhhhhhhhhhh !! tention tau tak..
masalah banyak tambah masalah lg..
sengaja awk ni tau !
saya tak tahu la sampai mane sy blh sabar !
saya sedih awak bukan tahu pun !
bg awak sedih tu biasa kot.
yela sebab takde perasaan tu ah ex awak tinggal awk..
saya bodoh sangat !! myesal knl awak tau..mnyesal sayang awak...
huh !! tak mungkin sayang saya boleh lepas awak ! bodohnye saya..arrgghhhh !
9te~ salam-----------------------------------------geram sangat nih !!!

Monday, 14 November 2011

♥♥♥created creative ♥♥♥

‎(●̮̮̃•̃)(●̮̮̃•̃)
/█\♥/█\ I<♥>U
.||....||.
●๋•٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱц ?
-------------> ♥ ♥ muhamad khairi sanudin ♥ ♥
tu diaa~ awekss saya mengantuk~ ala mucuk2~
 jangan laa mara erk..amek pic je pun


haa..tudia~muka taleyh blahh...duk lelok2~ erkk.. t jatoh lalink~...

i
♥u papa




~never ending~

rindu mamy saya..ek eleh~ abam dengan kak ren nak masuk jugak lerr tuuu..
mamy cakap kita jangan kawan dengan orang yang berlagak dengan kita.
tapi kita kawan jugak
tup2~ satu hari tu kene..
mengadu kat mamy pom dy semestinya puji ak.. and said
"hari tu ma daa cakap tana dengar~taa paya nak mengadu lg..pihh jauh2..kacau jee~"
tula mamy saya...
ha...but today ..i no have enemy anymore...kih3~
alhamdulillah..syukur sangat~

Sunday, 13 November 2011

~coretan buat insan tersayang~

to my love~muhammad khairi
Assalamualaikum,
awak.firstly.saya nak mintak maaf kalau selama saya dengan awak saya sakiti hati awak...
awak,kenapa saya rase awak dah laen dengan saya.awak dah tak sayang saya ke?


awak, bile saya tengok necklace tu saya teringatkan awak.mula2 kita kenal dulu.
tapi kenapa awak jahat dengan saya dulu?
awak dah mainkan perasaan saya juga perempuan lain.
tapi ade hikmah disebalik kekalahan saya kan?
awak datang pada saya balik dan tak kan lepaskan saya buat kali kedua.
awak menyesal ek bagi saya kat bestfriend awak?
saya tahu awak pun menyesal sebab pilih perempuan tu dulu.
yela, dia kan cantik..saya ape je yang ada.
sebab tu saya boleh tinggalkan awak,sebab saya tahu awak tak akan pandang perempuan macam saya.
saya pun tahu bunga bukan sekuntum, kumbang juga bukan seekor.


awak tahu tak saya betul2 menghargai apa yang saya dapat.awak tak tahu kan?
tapi bila tahu kali kedua awak dengan orang lain.terus niat saya berubah.
awak tahu tak saya kecewa awak cari ex awak balik.
saya tak marah, tapi saya betul2 terasa dengan awak.
tak kan saya nak bagitau awak saya kecewa?
biarlah saya pendam semua tu.

awak ingat tak malam tu awak janji nak mesej saya..
tapi bile saya call..
rupa2nya ~waiting~..
saya sedih sangat awak tipu saya..tak mungkin mak awak call pukul 2 pagi..
saya tak tahu kenapa saya boleh bertahan dengan awak..

setelah banyak perkara yang berlaku..
saya sedar awak tak mungkin milik saya..
awak punye hati, dan hati awak untuk orang lain..
bile tahu awak dah lakukan semua tu.saya masih tak mengalah..saya tahu dunia ni adalah 1 lakonan
tapi saya jugak ade satu perasaan..
bukan dendam tapi sekadar ingin kan keadilan.

bila saya jauh dengan awak.
perangai awak semakin berubah-ubah..
awak suka marah2 saya~ ke mana saya pergi,ape saya buat semua awak yg tetapkan..
saya tahu bukan niat awak mgonkong hidup saya..
tapi cara awak salah..
tiba satu saat saya sngat terasa dengan awak..
saya tamatkan hubungan kita.
ape yang berlaku tuhan je yang tahu..


awak tahu tak setiap kali kita gaduh..
saya yang banyak nangis..awak tak tahu
saya menyesal dengan ape yg saya dapat..kenapa saya kenal awak?
itu adalah ketentuan Tuhan untuk menjodohkan seseorang~
sampai hari ni..
perkataan "putus" tak memberi ape2 makne dalam hidup saya..

sebab saya tahu awak akan kmbali kepada saya walaupun sesiapa atau ape2 yang boleh memisahkan kita..
saya nak awak tahu saya sayang awak sangat2..
selamanya awak di hati saya..
sangat lucu hidup ini kan?

bak kata awak
                "by, kisah kita macam cerita melayu kan?"



Friday, 11 November 2011

tak ku sangka tak ku duga




Malam ku tidur tak lena
Teringatkan dirimu
Terimbas kembali kenangan lalu
Alangkah indahnya bersamamu

Mengalir airmataku
Menemani malam sepiku
Ku rindu saat bersamamu
Sukarnya untuk ku melupakanmu

Dahulu engkau berikan cinta
Mengapa kini engkau berubah
Manakah janji akan setia menanti

Jikalau engkau tak lagi cinta
Katakan saja aku tak kisah
Dari kau terus membuat ku menunggu

Tak ku sangka
Tak ku duga
Perpisahan yang akan melanda

Dah kucoba pertahankan
Namun dirimu pergi jua

Cintamu bagaikan rembulan
Yang hadir bila malam menjelma
Kau hilang bila siang mendatang
Begitulah sikapmu oh sayang

Kau lontar cintaku ditepian
Ku bagaikan hanyut dilautan
Yang lemas di dalam percintaan
Dipukul gelombang keresahan

Mengalir airmataku
Menemani malam sepiku
Ku rindu saat bersamamu
Sukarnya untuk ku melupakan mu



"paa~ b rindu pa..kenapa kita dipisahkan..b masih perlukan papa.."
 

Thursday, 10 November 2011

salam 11-11-11

awak
ingat tak tarikh ni?
11hb untuk apa?
saya tahu awak pun mhargai tarikh ni
tuhan je tahu kan?

awak
sy sayang awak sangat
saya nak kawan dengan awak

kenapa kita tak boleh kawan?
saya jahat ke awak?
saya dah menyusahkan keluarga awak ek?
saya nak awak.

awak je boleh jaga saya


awak
kenapa kakak awak tak suka saya?
kakak saya tak pernah benci awak
saya hanya teman awak
bukan memiliki awak lagi
saya tak rampas lagi awak dari kakak awak kn?


awak
saya sayang awak
awak boleh percaya saya
tp kenapa kakak awak tak percaya saya?
saya dah buat yang terbaik awak


awak
saya tak ada niat lain pun dengan awak
dah nak dkt 5 tahun kita kawan
kenapa sekarang baru dugaan semakin berat?
saya redha awak


awak
saya nangis ta dapat awak

saya nak awak sangat2..
sebab awak satu2nya kawan suka duka saya
saya sayang awak sangat2


awak
awak kan tahu saya tak boleh tinggal awak
tapi kali ni saya terpaksa
saya tak nak hubungan awak dengan kakak renggang
saya sanggup sakit demi awak


awak
kalau satu hari nanti saya berjaya
saya akan patah balik untuk awak
saya kan dah janji nak bersama awak sampai bila2~
awak tahu saya betul sayang awak kn?

awak

maafkan saya,
saya harap awak sabar dengan dugaan ni

jodoh pertemuan di tangan Dia kn awak?
saya mintak
awak jagala diri awak untuk saya

                                            • wawak................maafkan saya ye..


Monday, 7 November 2011

tatau nak cakap ape??






kenapa malam ni ak taa ngantuk erk?
ops pagi daa~ urm..sape je yg online ni?
hehe...aku boley edit blog~
untunglaa ambik cos it ni~




naseb bek daa belajar html2 ni...


hehe...punyela hias tu hias ni...nawaitunye nak sambung study..tapi~adoy~ t'lajak pulak sampai ke pagi ..bydeway its very difficult yg tak disangka-sangka..mang taa puas aty lg ni..sambung esok laa plak~daa


Sunday, 6 November 2011

raye at ALAMANDA

hari ni peNat sangat2 cOz ak raye at ALAMANDA~
hehe ceteka aku p sane dengan sapew??
hephmm~ dun mention yang aku kuar dengan laki len erk~ hehe..
actually aku kuar dengan.........


aik~..apelaa nurul ni..look !! natang pew ni ha..bitaw la sat sapa yg kuar dengan hang tuh !

erkkkkk elehh~ nak tau sangat??
haa satgi aku tunjuk laa..
ni aku nak cite dulu apew ak wat at ALAMANDA tuh~
hehe..

mase g makan kat alamanda tadi kan..si kawan aku ni~ cadanglaa makan sizling..
teringat tyme ucuk cakap dy mgidam sizling dulu..huhu
pas je makan..
jumpela satu kedai ni ..nak tau kedai apew??
opss taa sempat snap pic kdai ni..tapi yg paling penting aku dapat beli lens baru..YEAAYHH~
kalau paa tau aku beli ni..mesty dy mara~
ngee~

ok..tadi jugak sempat lg aku mengamok nak CEtry tgOk movie~
hehe..almaklumlaa diri ini taa pena lagi masuk panggung wayang..nak jugak merasa..aisyeeehh~

tup2 dapatlaa..hehe..sambil2 kawan kpd kawan ak ni p book tket sempat lg ak...

snap2 gambar nih~ hehe...
mang poyo laa..

haha..ni baru photo ak..sat ek nak upload photo yang kuar date ngan aku nih...yehaaaa~
smartt arrkk???

ni name dy iela~ she is my bestfriend..haha
dy jugak aweks ak..
opss..jgn pkir bukan2 erk..
aku taa laa lesbian~ just panggil dy sayang je kot~heee




hehe..dy memang suke sangat kat natang nih~ apew boleh buat ,layan je ..cian dy teringin nak tgk movie natang ni..tapi kitowang taa sempat sebab nak exam~

ok~ malas laa nak citew panjang~
apew2 pun..look laa my fun pic ni..
daaa~

Saturday, 5 November 2011

pagi aidiLadha

buat keluarga tercinta~

salam buat semua, pada pagi yang mulia ini nurul nak mintak ampun,seandainya selama nurul berkampung dalam keluarga ini nrul ade buat silap,terkasar bahasa n myusahkan kalian.
maa~
mintak ampun sangat2~..bukan takna balik~ tapi org nak cube muhasabah diri walaupun tinggal sorang2 kat sini..tapi pagi ni,org dapat membayangkan wajah seorang ibu yg mungkin kesedihan tanpa anak2 yg tak dapat pulang.maafkan nurul mamy.
abah~
tanpa beritahu ape sebabnya abah dah mungkin tahu, kadang2 nurul malu untuk berdepan dengan abah.nurul tak guna..selalu menyusahkan ma abah..tp hari tu adalah 1 pengajaran buat nurul.nurul sayang abah sangat2..abah jangan risau ye,nurul akan habiskan jugak bace alQuran tu sebab nurul nak sangat khatam dengan abah.
kak long,kak da, n kak ren~
ampunkan dosa adik2mu ini yer.andai selama ni kitew adik beradik ade bergaduh taa puas aty antara satu sama lain.maafkan nurul k. sebenarnya nrul sangat2 mhargai ape yg nurul dah dapat.maaflar kalau nurul ni sangat2 myusahkan.masuk uniten gune duit kakak2 sekalian..kadang2 nurul malu..sampai bile nak mengharapkan kakak2 ni semua..doakan nurul berjaya k.
adik2ku aliff n atiQ~
maafkan kak nurul sebab terlalu garang dalam mendidik adik2..ntah laa..kenapa susah sangat nurul nk mendidik adk2 supaya menjadi lebih baik dari nurul n kakak2..nurul marah2 adik sebab tak nak adik tercicir.sebenarnya ni laa cara kakak2 yang len mendidik nurul dulu..janganlaa membenci nurul....maafkan nurul k..


taa sangka pagi ni nurul boleh bangun awal sangat~ suasana di sini taa macam rumah.
dowang akai baju raya..naa pakai juga~

rindu family sangat2

my choice~

salam~ mamy saya cakap
dia nak menantu dy engineer
 daddy pulak cakap..
alaa~ ta dapat engineer pun
JURUTERA jadi laa~..
urm~ sape engineer yg nak dekat saya??
adoyy~ susaa nak cari jodoh ni..

wehhh nurul..study taa abis lagi,hang dOp pikiaq jodoh ja??

ok fine~ saya inbox dulu pesanan mamy n daddy saya..sekian~

kawan??lawan??

oh no..why you hated me??ak kan kawan baik kau.
aisyeeehh~
aku taa tau kenapa kebehind ni budak ni jauh2 dengan ak~
ape ceLoOp maen perasaan kau~taa lar wei
lorrr~ aku just nak berkawan ..friend3
bukan berGEWAN ok~..no couple2,no sparepat
kalau kau nak cakap ak ni maen kan kau..
dats all up to u je~..sebab tu mulut kau
lagipun dalam hal ni..its not my fault ok~
kalau laa kau terbaca apew yg ak tulis ni..
ak harap kau faham situsi ak~
dun mention any bad thing about me !
lalalala~ its over

haunted~aaaaaaaaaa !!

pada suatu hari~~~~~~~~
ni nak citew ckit ni...
mase tu kan...
nak citew laa ni..sabar..takotlaa nak cite..
ok..mase aku kuar je dari bilik ni..aku nampak tu~
hephmm suspen ckit~
bile ak nampak je tu. peluh daa kuar daa.ak lari laaa,
haihhh ikot ak lak natang nih~
wen ak lari tuh~ ak nampak penyapu~hehe
then ak pukul2 the lipas tuh !! huh..
action je cite ak kn??
bydeway lipas tuh daa jadi arwah kene penyet dgn ak~ erm
i am sorry~i anti ckit dgn kaum you(lipas)

pssst~

ketappppppppppppp
tingg~
hahaha~ ni sapa ni ha??
amboi~ bek hang habak sapa ni??

oh my god~ ni sapa buat fitnah nih??
ni teman cek ni~
cek dOk edit gambar2 nih~
sapa mamat ni na??

waduuu~ eksyen je lebih~ni kalau hang sume naa taw sangat gak..dis is my scandal~haha~ not my husband ok..coz i taa kawen lg..tapi insyaallah lepas je i graduated n dapat wear the baju biru tuh huhu..akuuuuuuu nak kaaaweeen~
Gatai na~

family corner~

ni small family ak~
kalau nak lebih big banyak sangat pic dowang ak kena snap~
so ak just intro yang mostly important dalam hidup ak~
BAB KATA BISNES STUDY 'stakeholder'..huhu

haa~ ni ..hepphmm~my mum n may dad...tanpa dowang sapEwla ak erk?
urm~ aku sayam dOwang cgt2~ my idol for future~


haa~ ni sapew lak??urm ni my first sis ak~
name dy Lalong~(budak chumeyL yg bagi name uh)
kat sebelah dy tuh..laki dy haa~ 

ni pulak kisah my sis yg kedua~ al maklumlarr~ baru je naik plamin~..selamat pgantin baru~

hehe~ ni kakak aku yg last~ ngekkk~yg ni blum kawen tapi daa berpunyer~



aku pulak yg ke empat..tapi ak tana la over tunjuk pic ak
hehe~ tapi kene jugak cOz nanty tanpa aku family ni ta cukup lengkap~
ni haa aku~ seryes chumeyl an??heheh perasaan tol laa~

errrhh semua pOmpuan nih~ mane jantan nye~
ish~ laki2 taa gentle~jantan baru la nampak smart~
ni haa adik ak yg alien nye ha cOz dy je lelaki~hephmm~
he very so lucky laa cOz ape yg dy nak dapat~


adui~penat upload pic nihhhh~ eh2..lupe ade sOwang lagi neh~
ni haa si bongsu~
hahaha~ jgn terkejut coz dy sebenarnya lebih besar dari ak~
jgn tgk yg purple tuh~ yg tu mang da comey coz tu ak..hahaha

berakhir sudaa perkenalan keluarga ak~ heh??mane si budak kecik tuh??alaaaa lupe lagi...
ni name dy 



Asyraff Amin Azhan Ablah Anak Ain Aiha
hehe semua A~

ok...ni mang daA konfem last pic ..tana..tana...huh~ mang last la kot~
1 pic lg akan di apload cz bakal dilahirkan~
hrap2~ kami adalah salah satunye keluarga yang bakal berkampung di SYURGA FIRDAUS
~amin~

aku punye seCond blog~

haha~ dis my second blog~ erm~
my first sebenarnya sangat2 laa private coz so many luahan geraman terhadap individu yang myakiti hati ini~
by de way ak tetap ak..meneruskan blog ni untuk my friends view ok~
lets follow my blog~