:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Thursday, 17 November 2011

~bufday bonus~

untungla ery dapat bufday bonus..haha..
taa tdo malam ak..
ceteka kitowang bincang sal pe??
ofkoslaa tentang ape yg daa berlaku since 5 years ago tu..huhu
kadang2 ase cam tana lepas je dy..tapi..
Tuhan je yang tahu keje terpaksa ni..
Ya Allah ..kuatkan lah semangat ak..


dushh~ awat cite sedih2 ni..ta mo sedih2~~
ok malam tu an ak suh dy nyanyi..hehe
tau dy nyanyi ape??
"Bila Izrail Datang Memanggil..."
haha..kelakar tol laa..mentang2laa da insaf..
tu la ery nak knl gak~ ngekkk


ok..malam tu kan dia tanya aku nak ape t dia balik ni~ hehe
tapi aku ta na mnyusahkan dy..aku diam je..aku tahu aku tak patut mintak ape2 pun.
tup2~ dy pun cakap sesuatu yg ak nak sangat..
knapa dy boley teka??
ni la aura kami..
ape yg ak nak dia tahu..n apa yang dy nak ofkos ak lebih tahu..haha...


ok.dah..tak nak cite panjang2..private doe~huhu
ok t ade shuka dhuka aku update lg..daa~

No comments:

Post a Comment