:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Sunday, 13 November 2011

~coretan buat insan tersayang~

to my love~muhammad khairi
Assalamualaikum,
awak.firstly.saya nak mintak maaf kalau selama saya dengan awak saya sakiti hati awak...
awak,kenapa saya rase awak dah laen dengan saya.awak dah tak sayang saya ke?


awak, bile saya tengok necklace tu saya teringatkan awak.mula2 kita kenal dulu.
tapi kenapa awak jahat dengan saya dulu?
awak dah mainkan perasaan saya juga perempuan lain.
tapi ade hikmah disebalik kekalahan saya kan?
awak datang pada saya balik dan tak kan lepaskan saya buat kali kedua.
awak menyesal ek bagi saya kat bestfriend awak?
saya tahu awak pun menyesal sebab pilih perempuan tu dulu.
yela, dia kan cantik..saya ape je yang ada.
sebab tu saya boleh tinggalkan awak,sebab saya tahu awak tak akan pandang perempuan macam saya.
saya pun tahu bunga bukan sekuntum, kumbang juga bukan seekor.


awak tahu tak saya betul2 menghargai apa yang saya dapat.awak tak tahu kan?
tapi bila tahu kali kedua awak dengan orang lain.terus niat saya berubah.
awak tahu tak saya kecewa awak cari ex awak balik.
saya tak marah, tapi saya betul2 terasa dengan awak.
tak kan saya nak bagitau awak saya kecewa?
biarlah saya pendam semua tu.

awak ingat tak malam tu awak janji nak mesej saya..
tapi bile saya call..
rupa2nya ~waiting~..
saya sedih sangat awak tipu saya..tak mungkin mak awak call pukul 2 pagi..
saya tak tahu kenapa saya boleh bertahan dengan awak..

setelah banyak perkara yang berlaku..
saya sedar awak tak mungkin milik saya..
awak punye hati, dan hati awak untuk orang lain..
bile tahu awak dah lakukan semua tu.saya masih tak mengalah..saya tahu dunia ni adalah 1 lakonan
tapi saya jugak ade satu perasaan..
bukan dendam tapi sekadar ingin kan keadilan.

bila saya jauh dengan awak.
perangai awak semakin berubah-ubah..
awak suka marah2 saya~ ke mana saya pergi,ape saya buat semua awak yg tetapkan..
saya tahu bukan niat awak mgonkong hidup saya..
tapi cara awak salah..
tiba satu saat saya sngat terasa dengan awak..
saya tamatkan hubungan kita.
ape yang berlaku tuhan je yang tahu..


awak tahu tak setiap kali kita gaduh..
saya yang banyak nangis..awak tak tahu
saya menyesal dengan ape yg saya dapat..kenapa saya kenal awak?
itu adalah ketentuan Tuhan untuk menjodohkan seseorang~
sampai hari ni..
perkataan "putus" tak memberi ape2 makne dalam hidup saya..

sebab saya tahu awak akan kmbali kepada saya walaupun sesiapa atau ape2 yang boleh memisahkan kita..
saya nak awak tahu saya sayang awak sangat2..
selamanya awak di hati saya..
sangat lucu hidup ini kan?

bak kata awak
                "by, kisah kita macam cerita melayu kan?"



1 comment: