:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Tuesday, 15 November 2011

serabut

nape awak susah sangat nak faham perasaan saya?
saya terasa aty dengan awak tau tak..
awak ni ! desak sangat ke saya nak ptuskan hubungan ni?
kalau dah tak de aty kat saya cakap jela !
jangan maenkan perasaan saya. !!
saya sakit sangat dengan awak. 
awk tak tahu nak faham saya.
ke awak nak hilang saya baru awak nak menyesal?
nak cari salah sendiri?
saya sabar tau tak..
awak kapel 5 tahun sape je yang boleh sabar dengan orang yang takde perasaan kat awak tu?
saya je bodoh sebab masih tahan dengan awak..mang sy stupid sangat2 la..
ahhhhhhhhhhhhhh !! tention tau tak..
masalah banyak tambah masalah lg..
sengaja awk ni tau !
saya tak tahu la sampai mane sy blh sabar !
saya sedih awak bukan tahu pun !
bg awak sedih tu biasa kot.
yela sebab takde perasaan tu ah ex awak tinggal awk..
saya bodoh sangat !! myesal knl awak tau..mnyesal sayang awak...
huh !! tak mungkin sayang saya boleh lepas awak ! bodohnye saya..arrgghhhh !
9te~ salam-----------------------------------------geram sangat nih !!!

No comments:

Post a Comment