:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Friday, 30 December 2011

유+웃=❤ b + pa = sayang

salam stalker and hater..watper terrr?
ok..pada pagi yang mulia ini 
saya nak mengomel ckit sal shuka-shuki hidup saya ni..

ermm~ malam ni sekali lagi saya BERANTAKAN dengan ery~
saya tak tahu nape~
tibe2 je teringat ex..
takutlaaa...
kalau stalker mesty same runsing cm sy kn..sebab stalker konpem tahu kisah2 saya..
hater lak~ bertepuk-tepuk tangan..hooreyyy~ nurul daa nak putus...
ermm.. taa kan ok.
saya mang kapel saya taa kan kecewakan sape2..

sebab saya terlalu sayang dy~..
tu pun nasib orang kutip kitew balik..
malu pun ade~
yelaa..dulu saya yg tinggal dy~
tapi dy tetap terima saya balik..
and he said~"saya tak pernah anggap kite putus walaupun saya ade mas??"haha
bermadu laa kononnyer ni~

errr..lupa nak gitaw stalker~malam ni bufday kawan baik saya taw~
ce teka sape???
ila~ila~ila~
she is my besttttttt3 fren~
haha.

bile la ery nak pjuk aku ni?
daa bosan merajuk lame2~ =(
ape2 pon..kalau awak mainkan saya lagi..
saya daa taa kan maafkan awak !
ARE YOU HEAR ERY???
haha...gatal sgt nak cari aweks laen?
meh nak potong lagi mehhhh~


opsss~ sensor~==_==

sory2~ala..tengah2 malam ni..mestilah mengarut~..ok~ 9te semua..daaa



No comments:

Post a Comment