:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Wednesday, 28 December 2011

<('o'<) ^( '-' )^ (>‘o’)> v( ‘.’ )v <(' .' )> <('.'<) lalalala~

salam buat semua~
 hephemmm..tade suara nih..haha
actually semua tahu sy tade suara kan..haha
bagus yang teramat..
ok ape ce kau ary ni si aunty yuyu?
haha..muhammad amin ske pggil aku camtu..
ok..ce ary ni..
aku start exam..hurmm..tatau bile akan abis..
dup dap dup dap jantung ini
haha
alhamdulillah cmpf124 tadi selamat dijawabkan.. haha
susah tu tak lah senang sgt..
haha..
stalker yg bace pon bengong kn?
susah kottt td..
hmm
tuhan je tau..
tapi insyaallah yg terbaik ak dapat..haha..chehhhh..
perasan je..


haha..nak cite sal ery ni...
dy tak msj ak?mengamuk kononnye td..
erm..kot dy lah...nk msj2 jelaa
suka sgt mara2 aku....
nak mgadu pape pun daa taa boleh..
urm...ni ke padahnye bercinta dgn org jauh...


lagi satu aku nk cite ni..ila terrrrrr~kantoi
hahaha
aku terrrr~baca
msj dy..hahaha
papepom i'll keep it from others yeerr der..haha
aku kawan bek tak kan makan kawan..tak cam budak (bajett hot) tu..
haha..

ade laa..msty stalker n hater nk tahu kan...
insyaallah akan diberitahu di lain update...haha..
budak tu bertinerrrr~ bukan pompuan...
ni ak taa layan dy sgt..bia dy rase ape aku rase~ kan ilaaa...kau jer tau..haha

oklahh dear2ku semua..aku nak sentap nasi goreng parprik ni jap...
t aku update lg...daaaa~ @(ᵕ.ᵕ)@
--->(◑.◑)   ◭,◭ <(' .' )> ^( '-' )^ v( ‘.’ )v 

No comments:

Post a Comment