:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Friday, 9 December 2011

paaaaaaaaaaaa

pa..b syg papa, jangan wat b gini..b nak papa..
jangan la tinggal b
b perlukan papa sangat2..
b dah tade lain selain papa..
tolong maafkan b sayang..
b bukan sengaja nak cntrol hidupp pa
b terlalu sayang papa..
b harap hubungan ni tak berakhir mcam tu je pa..
b memang tade orng len lg
b blajar sebab papa
kalau pa takde sape nak teman b study lagi
sape nak pujuk b supaya belajar lagi bile markah b sikit?

pa
tolonglaa..b merayu sangat..
b tak boleh lepaskan papa..
b terlalu syang papa..
pa hidup b
b takde papa cam tade pape dalam hidup ni
hati b untuk papa je..
b perlukan papa sangat2..

paaaaa
tolongla paa :'(  b merayu sangat
jangan buang b dari hidup papa..
macam mane b nak berjalan kalau papa tak pimpin b lg.
b takut paa..
papa tolongla b....

tolonglah sayang b selama2nya pa..
b mintak ampun sangat kalau b daa buat papa marah
b tahu papa kecewa dengan b..
sebab selalu marahkan papa..

b jahat kan papa..

b tak layak untuk org sebaik papa

b dah buat papa benci b..

b mintak ampun pa..
walaupun pa dah benci b
b tetap tunggu papa sampai akhir hayat b..
andai b jodoh pa..b akan jd terbaik untuk papa

sayang pa selamanya

No comments:

Post a Comment