:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Monday, 6 February 2012

di saat aku mulai boring~

GF call BF sambil teresak2~


웃: awak,ade orang masuk meminang..
유: hah??pastu?
웃: tak tahu..
유: betul2 laa awak..sape yang pinang?
웃: betul la ni..tak kenal..
유: jangan la macam ni??mak ayah terima tak??
웃: tengah bincang lagi ni...
유: sayang plisss saya syg awak sgt..jgnlaa terima.....

웃: hah?#@^
유:  janganlaa kahwin dengan org laen...
웃: bile mase pulak saya nk kahwin dgn org laen...saya ckp yg ni haa drama bersiri kt telebisen nih...huh...bersambung pulak dahhhh...

유: aikkkk??? bukan ke tadi awak nangis ek gitaw owg msuk pinang??

웃: memanglaa.. lahai..awak kn knl sgt dengan sy..sy ni jiwa sensitif drama2 sedih ni....

유: ermmm..(wat malu aku je dy ni)

p/s-----> pengajaran nyer~ dengar cerita sampai habis dulu k....n jangan lupe bertanya lebih detail...sekian =)


1 comment: