:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Friday, 25 October 2013

kegelianKu melihat kau :)

assalamualaikum blogger semua..apo kaba??
adoyaii lamo benor aku tak update status kan??opsss
update umpat mengumpat..
astaghaa nurull..
tobat aku tak mo mgumpat daa..hehhhhehh
ok..malam nii aku nk cite ckit jer..satu perkataan jer..
serabut...
ouhh..korang tak faham
in definition serabut means kepala + otak = tak tenteram jiwa :)
heheheh
sebenarmyaa macam nii..aku nk keje tapi tatau cane nk dapatkan satu keje tu..
baruku tahu betapa susah nya nk dapatkan kerja tu..huk3...
korang tolonglaa doakan aku dapat kerja yerr..aku rase sangat bosan menanam anggur disini..SERIUS NIIII

Monday, 21 October 2013

cecite cecite :)


xnak laa panjang2 kan...nie pic mase mula2 aku fall in lov dengan dia..



yups..that's true.. i want you forever with me Abdul Rahim Razaili (*.*)

Sunday, 29 September 2013

new one new life


salam allss
here we meet my new one !!

abdul rahim razaili
19 years old
tumpat kelate
caring,loving,very nice,humble
love to eat ulam very much !

when you ask about ery, i'm very sorry to tell that he's gone..gone with new one.
btw,i miss him much..hope we can fren till death.

bye2 peeps :)
assalamualaikum



Tuesday, 26 March 2013

ulang tahun kita for 6 years :)

for today..saya nak wishh
happy anniversarry for 6 years we have been together
saya harap hubungan ni sampai bile2 pa..tp
kita mungkin cuma sahabat atau kawan :'(
saya harap awak tak pernah lupakan cinta saya walaupun awak sudah ade dy
saya tahu awak pun tak sampai aty nak tinggalkan saya macam tu je paa..tp
awak harus..
Fatin tu yg terbaik mungkin jodh awak
saya ade ape paa..saya cuma seorang yg bodoh..yang patut menyesal dgn ape yg saya dah lakukan
papa..
walau ape pun saya tetap sayang awak..hingga akhir hayat saya..
xde jodoh kita pun saya doakan yg terbaik untuk awak
paa..
awak jangan lupa tau..
awak jgn buang
awk jgn padam pun ape yg kite create hari2~
thanks paa..for giving me happiness..
i love you :)
*eryue