:-)

 photo Untitled_zpscgjbygmr.png photo Untitled_zpsynxjhocw.png photo Untitled_zps6rcg02jx.png photo Untitled_zpsplrzoft0.png photo Untitled_zpsijsiclc3.png

Tuesday, 26 March 2013

ulang tahun kita for 6 years :)

for today..saya nak wishh
happy anniversarry for 6 years we have been together
saya harap hubungan ni sampai bile2 pa..tp
kita mungkin cuma sahabat atau kawan :'(
saya harap awak tak pernah lupakan cinta saya walaupun awak sudah ade dy
saya tahu awak pun tak sampai aty nak tinggalkan saya macam tu je paa..tp
awak harus..
Fatin tu yg terbaik mungkin jodh awak
saya ade ape paa..saya cuma seorang yg bodoh..yang patut menyesal dgn ape yg saya dah lakukan
papa..
walau ape pun saya tetap sayang awak..hingga akhir hayat saya..
xde jodoh kita pun saya doakan yg terbaik untuk awak
paa..
awak jangan lupa tau..
awak jgn buang
awk jgn padam pun ape yg kite create hari2~
thanks paa..for giving me happiness..
i love you :)
*eryue

No comments:

Post a Comment